donderdag 13 februari 2014

Glazen potjes

Ik heb een hele tijd glazen yoghurtpotjes bijgehouden. Deze gebruik ik onder andere voor mijn hobbyspulletjes, ze zijn heel gemakkelijk om knoopjes, restjes lint, pareltjes, enz. in te bewaren. Nu werd het toch eens tijd om ze wat mooier maken :-) Een paar in natuurtinten om als theelichtjes te gebruiken in de woonkamer. En omdat het altijd leuk is om wat af te wisselen, ook een paar romantische in wit en roze.








Bedankt voor je bezoekje,
Groetjes Vanessa

19 opmerkingen:

  1. wat is dit weer ontzettend leuk Vanessa,
    prachtig en zo lieffffffffffffffff

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik smelt helemaal weg bij zoveel liefs en romantiek

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jij hebt niet veel nodig om iets romantisch te maken Vanessa

    knap werk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. waar blijf je de ideetjes toch maar halen Vanessa, jou huis moet een oase zijn van romantiek, van warmte, van gezelligheid, van heel veel moois

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij maakt van bijna niets, zoveel wondermoois , Vanessa... !
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi gemaakt, heel sfeervol (zoals altijd ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het zijn stuk voor stuk BEAUTY`S met hun kanten jasjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk Vanessa! Heel sfeervol!
    Je kan wel een webwinkeltje beginnen met al die leuke dingen die je maakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je dat leuk gedaan, Vanessa!
    Prachtige potjes zijn het geworden met hun kant en gehaakte jasjes.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. jouw creativiteit is eindeloos, vanessa!

    hoe mooi heb je dit weer gemaakt! ik sta versteld .. ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik zelf ga dit al zo lang maken, nu ik dat hier zie ben ik weer echt onder de indruk hoe mooi het is.
    Je hebt dit echt waar heel mooi gedaan.
    .
    Ik wens ook jou als mijn blogvriend(in) een vriendschappelijke valentijn.X

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat zal ik ook eens proberen. Benieuwd of het me even goed zal lukken als bij u, de potjes zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat zijn ze leuk!!
    Altijd handig om te hebben en om te doen.
    Ik heb er van de week ook weer een paar van een gehaakt jasje voorzien.

    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  14. foto 2 en 3 zijn mijn favorieten,
    ik krijg haast goesting om er ook aan te beginnen.
    Glazen potjes heb ik genoeg.
    Maar dan moet ik andere hobby's opgeven.

    Ik kan in ieder geval hier genieten,
    liefs,
    ria

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik kijk er van op wat je met een glazen potje kan doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Waar gaat dit stoppen ?? Mooi mooi Vanessa !! Kan je ook Dominic "ontroesten ?? " Groetjes !!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik ben echt iedere keer weer verbaasd van de mooie
    spullen die je maakt Vanessa. Zo leuk en zo sfeervol.
    Echt hele dikke complimenten.
    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat is dit knap Vanessa ! heel leuke ideeën !

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schitterend! Ze zijn om ter mooist, zowel de romantische als de iets stoerdere. Ongelooflijk wat jij tovert!

    BeantwoordenVerwijderen